بازم اشکال
سلام دوستای عزیز. چند وقتیه هر کاری میکنم . قسمت نظرات از داخل وب باز نمیشه. و شما نمیتونید نظر بذارید. من همچنان به دنبال راه حلی برای این موضوع هستم. اگه تا به حال همچین اتفاقی یراتون افتاده شما چیکار کردین. متا سفانه قسمت نظرات باز نمیشه که شما بهم بگین چیکار کنم. ولی  مطمئن باشید به همین زو دی درستش میکنم. تا اون موقع حتما بازم به من سر بزنید. حالا نظرات رو بعد از درست شدن بنویسید. ولی سر بزنید. ممنون از توجهتون. موفق باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط parinaz

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 45670
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1